mensvärk mensvärk über alles....

Idag är en bättre dag... Vi åkte en sväng till svärmor fredag till lördag. Vi har spelat kort tittat på Idol och umgåts. Min svärfar var också där. Idag var vi i Uppsala en kortis. Jag hittade lite böcker i Röda koesets second hand butik. Trevligt. Ännu mer att läsa. Vi var runt på andra ställen också... Jag fick köpt nån julklappar. Skönt att inte spara allt till dagen innan julafton... =) Vilket jag ju har en tendens att göra....  Har en kompis som hade läst på Facebook att jag var förtvivlad så hon ringde för att kolla läget.. Känns skönt att ha vänner som hon.
Jag har mensvärk... känns "skönt". Min kära mens kom lite tidigt, trodde jag, för att sen försvinna alltför snabbt och sedan vara försenad istället. Pratade med min doktor och hon sa att 1 på 1000 kan få utebliven mens på grund av den medicin jag tar. Men, den har kommit nu och det är skönt att allt är som det ska på den fronten...

Peace out my lovlies....

Kommentarer
Postat av: Hanna

mensvärk är inte att leka med, fy >

2007-12-09 @ 00:50:05
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0