Förkyld? Nej, bara hes

Så här är det... Jag är superhes... konstig i rösten... Har inte ont i halsen utan är bara hes. Dock är det så att alla jag pratar med ställer frågan: Är du förkyld?

Min röst har varit konstig i en vecka nu. Emellanåt är den nästan bra, för att i andra stunden vara nästan borta.

Jag känner sakteligen julstämningen komma i antågande.

Denna veckan har jag gjort knäck! Första gången för mig! Idag var jag iväg till centrum med en kompis så att vi fick träffas en stund innan jul. Jag har dessutom gjort en egen variant av rischocklad. Vet inte hur det blir än. Det ligger för att stelna nu. Tog ett recept i en julgodisbok och modifierade det. Hoppas det funkar. Har även gjort ett par örhängen. Första gången det med! =)

Försäkringskassan har haft "vänligheten" att inte betala ut någon sjukpenning än. Jag får inte några pengar innan jul. De har ännu inte bestämt sig för om jag får någon sjukpenning överhuvudtaget. De ska ha ett möte imorgon förmiddag.

Håll tummarna för mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0