Bloggeri bloggera

så var snart julen här. Har just sett en sån där söt julfilm som jag gillar. Surviving Christmas, hette den. Med bl a Ben Affleck. Han är rätt fin att titta på. Filmen var både pinsam och romantisk precis så som jag gillar mina filmer då och då... =)
Denna dag har flugit förbi mig.. Jag tror inte att något är fel men jag får inte för mig att göra något. Mår rätt ok så jag fattar inget, men det är så det blir ibland.
Är ensam hemma. Maken är ju i Danmark i ett jobbärende. Kommer hem imorgon. Jag gillar att ha honom hemma när jag ska sova! Ja, annars med, men speciellt på natten... att känna hans närhet. Nåja, jag överlever någon natt då och då utan honom =).
Nu är jag varm som "kom och hjälp mig"! Ska gå och släppa in lite friskt syre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0