Smärtstillande my...

Lita inte på en läkarstudent! Ja, inte heller på hans handledare, the doctor! Det är den legitimerade läkarens namn som står på receptet. Studenten sa till mig att tabletterna jag fick skulle göra så att jag inte hade så ont, men det var ju inte sant! JAG HAR ONT!!!!!!! Känner inte att tabletterna hjälper. Svärmor sa att det kan ta nån dag... NOT OK! =(
Jag vill slippa smärtan NU! Min älskling sa tidigare idag; "tänk om de redan hjälper. Du kanske skulle haft ännu mer ont om du inte tog medicinen". Usch, det vill jag inte ens tänka på.
Idag klantade min man sig. Jag satt tillbaka lutad i soffan när han kom och skulle säga hejdå eftersom han skulle iväg...Han lutade sig fram och istället för att sätta handen på soffryggen brevid min axel så satte han den på min axel.Och ja, ifall nån undrar.... det gjorde så in i h*vete ont!!! Det var såklart inte meningen och han blev ångerfull stackarn.
Älsklingen är ute och roar sig ikväll. Jag är hos svärmor för att jag ska slippa vara själv just nu. Behöver ju en del hjälp emellanåt.
Oj, tittade just på klockan och insåg att det är mitt i natten. Sovdags kanske?
Ifall ni undrar.... JA det är synd om mig just nu! Tycker jag. Men, jag kommer att överleva. Det kommer att bli bra. Får leva med att det gör ont just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0