Spruta

Idag fick jag en kortisonspruta i mitt knä. Jag fick en spruta i knät i maj och nu har den slutat göra verkan vilket har lett till att jag haft sjukt ont i knät de senaste veckorna. Ringde så doktorn och fick en tid. Hon tyckte inte det var så mycket att tjafsa om utan gav mig en spruta så att jag ska slippa smärtan. Just nu känns det mest konstigt i knät men det kan vara så efter lokalbedövning och sen kan det ta en stund innan kortisonet gör sitt. Doktorn sa att det till och med kan göra ont i knät nån dag efter sprutan. Men, det gick ju bra sist så jag tror nog att det blir bra. Svärmors sambo körde mig till vårdcentralen. Superfint att han ställde upp. Han väntade dessutom tills dess att jag var klar. Efter det åkte vi hem till dem och fikade och därefter hängde jag med dem till Thun´s. Faktiskt lite skönt att komma hemifrån en stund så här i veckan. Blir ju lätt annars att jag är hemma mest hela tiden nu när jag inte har nåt jobb att åka till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0