minnet

Mitt minne är inte vad det borde vara. Ni vet hur det är.. Man säger "jag har dåligt minne" "jag kommer inte ihåg". För mig är det på riktigt! När jag säger att jag har dåligt minne så menar jag helt ärligt att jag har dåligt minne. Inte bara att jag tillfälligt glömt bort saker. Vissa saker kan jag ju självklart glömma bort tillfälligt men andra saker (saker som hänt i ens liv) finns helt enkelt inte kvar i mitt minne. Jag vet inte vad det beror på. Kan ibland känna att andra lite gör narr av att jag inte minns. Det känns inte bra. Igår skulle jag ringa några samtal. Jag ringde några. MEN under hela dagen och kvällen så var det något som gnagde (kan man säga så?) i bakhuvudet. Kände på mig att jag glömt något men kunde för mitt liv inte komma ihåg vad det var jag glömt. När jag gick och lade mig så sa det "pling". Poletten trillade ner. Jag kom på vart jag skulle ringt. Men idag var minnet med mig tillräckligt för att jag skulle komma ihåg att ringa det där samtalet så nu är det gjort. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0