ELF - Eyes Lips Face

Jag skrev ju tidigare om att jag testade nagellack från ELF. Faktiskt nöjd. Har även köpt andra saker. Bland annat Eye Shadow Primer. Jag tillhör de som inte lägger ner jättemycket pengar på smink och det gör ju att jag kanske inte alltid köper bästa kvalitén. Ett problem med "billigare" ögonskuggor.... eller förresten, det kanske är ett problem med dyrare också.... Hur som helst. Något jag upplever som trist med att använda ögonskugga är att den ofta samlar sig i ögonlocksvecket. Hänger ni med på vad jag menar? Man sminkar sig jämt och det ser snyggt ut, men när det gått en stund så har en del av ögonskuggan samlat sig i en tjockare linje högre upp på ögonlocket. Nu vet jag ju att en primer inte är en nyhet, men jag har inte hittat någon billig sådan på flera år och jag tittar ju inte på de dyrare märkena (är dumsnål ibland). MEN, nu har jag hittat ELF och de har olika Eye Shadow Primers. De har en som heter Mineral Eye Shadow Primer och den har jag använt idag. MYCKET nöjd. Köpte även deras Eyelid Primer för jag ville testa så den ska jag testa imorgon. Har även idag använt deras Mineral Infused Mascara och deras Clarifying Pressed Powder. Hittills är jag nöjd med grejorna och de har suveräna priser! =) Fick för mig jag skulle få in bilder på sakerna, men bloggen och jag är inte överrens om hur man gör så det blir inga. Vill ni veta mer om ELF så gå in på http://www.eyeslipsface.co.uk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0