Det här med smink

Så här ser jag ut idag. Kände mig rätt nöjd. Ville ju testa lite mer av mina ELF-produkter. Så kommer min kära make och sätter sig i soffan och frågar: "ska du ut idag?" NEJ!! Han är inte en sån man som tycker att man blir snyggare av smink och bling. Han erkänner att han inte förstår sig på sånt. MEN NEJ!! Jag blev rätt sur för jag tycker att jag ser rätt okej ut. Brukar inte sminka mig jättemycket om vi bara ska in till stan till exempel. Idag ville jag ju bara testa på något nytt. Trodde vi kanske skulle in till stan och handla. Men nu sitter jag hemma och det lutar åt att vi inte ska nånstans eller jo, vi ska hem till svärmor. Min svärfar är där också nu så älsklingen vill att vi åker dit. Men jag blev faktiskt lite ledsen över hans sätt. Ser jag så hemsk ut? NEJ, jag vet att jag inte gör det och jag vet att jag är lite "överdrivet" sminkad men.... Puss i ljumsken och trevlig helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0