spruta i knät igen

Den kom med posten. Kallelsen till sjukhusbesöket imorgon. Lustigt att påminnelsen kom innan själva kallelsen. Idag har jag varit och fått en kortisonspruta i knät igen. Hoppas den tog rätt denna gången. Det känns bättre denna gången än vad det gjorde sist så håll tummarna för att jag slipper göra det snart igen. Det är inte skönt. Jag har väldigt låg smärtgräns och har svårt att hantera när det gör ont. Doktorn frågade: "ska jag säga till när jag sätter sprutan?". Nej tack!! Bara gör´t. Så fort jag tänker på att något ska göra ont så spänner jag mig. Försökte slappna av men lik förbannat gjorde det ont när hon höll på. Lustigt att bedövningssprutan ska göra så ont. Vid ett tillfälle när hon letade efter leden kom hon åt ben istället och det gjorde så in i bövelen ont. Men nu håller jag tummarna för att jag ska slippa smärtan i knät, i alla fall ett bra tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0