NKOTBSB

När jag var yngre älskade jag New Kids On The Block. "Step by Step oh baby gonna get to you girl" sjöng jag. När jag fyllde år (kommer inte ihåg vad jag fyllde) nåt år så fick jag deras CD-skiva i present. Där fanns en låt, "Happy Birthday", som jag sedan lyssnade på varje födelsedag de följande åren. De sjöng ju för mig bara jag satte igång CD-spelaren. =)
Backstreet Boys har en massa låtar som "As long as you love me" och "I want it that way" som jag såklart kunde utantill när det begav sig (och nog fortfarande kan mesta texten).
Dessa "boybands" var en del av min uppväxt och nu.... Nu ska jag få se dem LIVE! Tillsammans på scen!!
bild lånad från http://www.web-songs.com
Söndagen den 13 Maj 2012 spelar de på Malmö Arena. JAG FICK TAG PÅ BILJETTER DIT!!! =)

Kommentarer
Postat av: Jyoti

Åååh jag önskar att jag kunde följa med!! Vilken nostalgi :-)

2011-11-06 @ 11:42:01
URL: http://minbebis.com/blogg/missmemo/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0