Mår lite sådär

Idag mår jag lite sådär. Inte dåligt men inte bra. Känner mig skum. Mådde illa tidigare idag, men det var förmodligen för att jag inte ätit som jag ska idag. Det kan vara därför som jag fortfarande mår lite skumt, även om jag faktiskt har ätit middag ikväll. Men men... blev en ganska tidig kväll i säng. Ligger i sängen nu och har läst en stund. Tänkte göra ett inlägg här nu och har precis satt igång "Så mycket bättre" på TV4play så jag ska se det. Idag fyller min kusin år. Fina Simone. Jag känner att jag inte riktigt känner henne. Hon fanns i vårt liv när hon var liten och sen tappade vi kontakten. Men så plötsligt dök hon upp igen i våra liv och det är jag jätteglad för. Som vanligt är det ju bara synd att jag bor så långt bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0