Från ett län till ett annat

Idag har jag varit i Stockholm. Eller Solna närmare bestämt. Fick ringa SL och "skälla" lite. Alltså, ja, jag skällde väl inte direkt... var bara bestämd i rösten och accepterade ingen skit. Har ju suttit där i andra änden på kundtjänst (inte SL:s dock) så jag vet hur det är att sitta där och jag vet att det inte är just den personens fel att saker skiter sig. Nåja, mitt problem gick att lösa efter att hon fått ta hjälp av en chef.
Jag kände inte alls för att åka någonstans idag. Ingen av de jag fick för mig att höra av mig till hade tid att ses. Men, jag var tvungen att åka just idag. Skulle på kurs. Kursen var rätt värdelös. Men det var så illa tvunget.
Jag gick runt i ett shoppingcenter och kände mig totalt uttråkad. Hade inte ens lust att shoppa något. Satte mig och läste en bok istället. Mycket bättre. Fördrev tiden.
Nu sitter jag hemma i soffan och som vanligt fryser jag så in i ...... om mina tår. Jo förresten, jag köpte ju faktiskt varma sockar idag. Just för att jag alltid fryser om tårna. Inte om fötterna som helhet utan specifikt om tårna. Det är lite synd om mina tår.
Nu ska jag gå och ta på mig mina nya sockar och gå upp och lägga mig i min säng under mitt täcke och min mysfilt och läsa en stund innan ögonlocket säger godnatt för idag.

Kommentarer
Postat av: Kicki

vad var det för kurs? :)

2011-11-17 @ 08:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0