Besviken

Jag fick ett samtal idag. Det var från ett företag där jag sökt ett jobb. Tyvärr fick jag inte jobbet. Varför fick jag det inte? För att det fanns en kille som sökt det som redan jobbat på företaget på ett annat kontor, på en annan avdelning. Så, han kunde redan företaget och därför fick han jobbet. Does it suck? YES!! Enligt kvinnan jag pratade med så gillade de mig jättemycket och tyckte att jag passade till jobbet, men den där killen hade en erfarenhet av företaget som jag inte har. Hon frågade dock om de fick behålla mitt CV (inte för att något företag någonsin skickat tillbaka ett mail med mitt CV)och självklart får de det. Hon sa "det rör på sig här ibland" så vem vet?! De hör gärna av sig igen om det dyker upp något. Så det är bara för mig att fortsätta söka jobb..

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vars var det jobbet? Synd att du inte fick det :( Nya tag! Deras förlust :)

2011-11-07 @ 16:54:57
Postat av: Linda

Jobbet var ute på Arlanda

2011-11-08 @ 16:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0