sömn

Sömn är bra. Trötthet är inte lika bra. Jo, det är bra att vara trött när det är tänkt att man ska sova. Trots att jag i tisdags hade sovit för lite och var illamående på grund av trötthet den dagen så gick jag inte och lade mig när jag kom hem. Satt hemma i soffan och gäspade stort redan strax efter kl 21 men gick ändå inte och lade mig. Igår var jag så trött på kvällen att jag gick upp och lade mig innan 20:30. Somnade jag? Nej, inte då! Var ju såklart tvungen att läsa först en stund. Stunden blev 3 timmar. Nu är klockan 17:17 och jag har stora funderingar på att gå och lägga mig. Sitter och gäspar ikapp med mig själv. Men... det är lite i tidigaste laget. Idag när jag går och lägger mig ska jag INTE läsa utan sova direkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0