Nya skor

För nån månad sen köpte jag 3 par skor. Ett par med klack, ett par jympadojjor och ett par vinterkängor. Nu har vintern kommit och eftersom jag fryser så om mina fötter nu för tiden så tänkte jag häromdagen när jag skulle iväg ut skulle jag ta på mig vinterkängorna. DE GICK I SÖNDER DIREKT!! =( Ett fäste där skosnöret går igenom lossnade. Jag blev sur!
Så idag åkte vi till skoaffären så att jag fick byta dem. De hade inte den storlek jag hade köpt men jag testade en storlek mindre (hade köpt en storlek större än vad jag behövde för att jag skulle kunna lägga i en extra sula i) och de passade jättebra. Testade fästena i butiken så nu får jag hoppas att det inte blir några problem. Expediten i butiken var i alla fall jättetrevlig. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0