Lackar ur

Sitter här och är så irriterad. Jag har ju tidigare skrivit om en missad auktion som jag sedan hade turen att få ny chans på. Har varit jättenöjd med säljaren hittills. Häromdagen fick jag två paketavier. Jättekul eftersom jag väntade på två paket. Så idag kom jag iväg och hämtade paketen och nu när jag kom hem öppnade jag dem för att kolla att allt var rätt. DET VAR DET INTE!!! Det var samma sak i båda paketen. Ena paketet var rätt och andra blev därför jättefel. Nu är det så att detta är julklappar. Börjar bli lite tajt nu om paket ska skickas från Kina och hit. Gissa om jag är skitsur. Jag som var så nöjd innan. Nåja, det kommer väl att lösa sig på nåt sätt. I värsta fall får det ju bli en försenad julklapp. Det är bara så irriterande! Jag visste ju när jag beställde saken att jag skulle hinna få paketet innan jul. Nu är jag inte säker på att det hinns med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0