Kafferep och spagetti

En bild som visar på vad vi gjort idag och givetvis är det en Pippiservis! =)
Jag har blivit bjuden på kaffe och spagetti och köttfärsås av och till hela dagen. Blir massor av koppar kaffe när allt är på lek. Koppen fylldes på konstant. Men oj vad jag njuter av fantasin och leken med syskonbarnen.
Idag har jag även träffat kusinbarn och en kusin med respektive.
Var inne hos min bror och svägerska, fast han inte var hemma, och vi pratade bra länge.
Syrran bjöd på god middag i form av kyckling i currysås och ris.
Nu är det dags att sova för barn stiger upp tidigt så det gäller för moster/faster att inte sova bort dagarna utan stiga upp rätt tidigt så att jag får massor av tid med min älskade flickor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0