Home is where the heart is

Mmm, men om man har sitt hjärta på två olika ställen med 70 mils avstånd då? Jag är nu hemma hos min man och katt igen efter ett par dagar nere hos min familj i Skåne. Det är skönt att vara hemma.
Vistelsen i Skåne har varit väldigt lugnt med massa gos och bus med mina älskade syskonbarn.
Denna gången missade jag kusin J och morbror C. De brukar jag träffa när jag är nere.
Sen finns det en hel "drös" med andra som jag inte heller träffade denna gång men de brukar jag inte träffa varje gång jag är nere. En stor anledning till att jag kan träffa mina "syskonkusiner" och morbror C och båda mina syskon är för att de bor i/utanför samma by. Det gör det väldigt bekvämt.. =)
Nu är jag galet trött och ska därför gå och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0