Älskade flickor

Idag efter barnmorskebesöket så åkte vi till Nova i Lund för att shoppa lite. Det var jag, syrran och min systerdotter. Blev inte så mycket, men svägerskan fyller år idag så det skulle inhandlas present. Det blev lunch på "gyllene måsen". Det gillade lilla I. =) När vi kom tillbaka hem behövde jag vila så jag låg och läste och tog även en tupplur. Är inte så van vid att umgås med en massa människor nu när jag inte har något jobb. På eftermiddagen tog jag en tur i byn och besökte bl a svägerskans mammas lilla butik med antikt och kuriosa samt hennes fotokonst. Därefter gick jag hem till min bror och där blev det kalas eftersom hans fru fyller år idag (onsdag). Vi blev bjudna på god mat och god tårta som barnen gjort (med mycket hjälp av sin mamma iofs). När det var dags att gå hem dök min kusin upp med sina två barn. De skulle lämna jultidningarna jag beställt. Trevligt att träffa dem också innan jag åker hem. Det var en trevlig kväll men nu är jag trött. Jag älskar mina flickor! Bara en liten sak... jag är ju inte van att ha barn omkring mig hela tiden och när jag är här så ska det ju busas och lekas så efter en dag med dem så är jag lycklig men trött. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0