Framtidsplaner

Jag har underbara vänner som är måna om att jag ska må bra och som vill mig väl i livet. Idag pratade vi om framtiden. Giftermål, barn, arbete, studier. Ja, gift är jag ju redan. Barn... hmmm... äh, jag vet inte. Känner inte "ÅH, jag vill ha barn". Jag gillar barn och gläds åt alla nära och kära som får barn "till höger och vänster". Men, man måste väl inte ha barn?! Nåja, det får tiden visa hur det blir med den saken. Sen är det ju så att jag inte har något arbete just nu. Lite timmar på ett äldreboende ger ju ingen bra inkomst direkt. Det är ju så att finns det inget behov så har jag inga timmar... Då är ju frågan... Vad händer i den närmsta framtiden? Tankar på studier har dykt upp igen. min handläggare på AF tipsade om att söka praktikplats. Att se en praktik på 6 månader som utbildning. Jag vill kunna IATA, Amadeus, Fidelio och Opera. Det är olika system som används inom hotell/rese-branchen. För att kunna dessa system behöver jag utbilda mig på något sätt.
Sen nu när jag jobbat lite inom äldreomsorgen igen så har jag börjat fundera på att utbilda mig till undersköterska. Hmm, ska kolla upp lite så får vi se vad det blir... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0