Min man

Älsklngen min har dille på prylar. Lite olika saker så där. Mestadels teknikprylar. Han är en Datanörd. Bra på det här med att mecka med datorer. Datorn är också något han har med sig i princip överallt. Innan vi träffades hade jag ingen dator. Det har jag nu. Under våra år tillsammans har jag blivitdataberoende. Inte så att jag får abstinens eller ångest av att vara utan den, men jag har den alltid igång och kollar mail, facebook och bloggar ofta.
Min bror sa en gång "du har ju ny kamera varje gång vi ses". Han behåller inte alla kameror, men han har haft, och har några stycken.
Denna veckan har det varit bilar. Vem köper två bilar inom loppet av 3-4 dagar? Jo, min man. Dock kommer nog bara den ena att behållas.
Så kommer vi till idag.... han var iväg och köpte en minitraktor! Eller, åkgräsklippare ska jag väl säga. =) Den ser ut som en minitraktor. Lite söt tycker jag. Han åkte runt i trädgården förut. Såg ut som en lycklig liten pojke. Jag blev alldeles varm i hjärtat. Han e för go! =)

//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0