Wohooo!

Min man är inte hemma idag. Det blev inte till att jag gjorde någon frukost idag. Har hällt upp fil och flingor i en skål tidigare i veckan. Älsklingen öppnade filpaketet så att jag skulle kunna ta frukost själv. =)
Hursomhelst... det blev ingen frukost och jag kände absolut inte för fil och flingor. Så, då är man ensam hemma och måste klara sig själv. Hur gör man då? Jo, man använder sin hand/arm som man kan använda. Det blev absolut inget avancerat utan det blev nudlar. Det tog en stund att få till det, men det gick! Under tiden nudlarna lyckades jag till och med tömma och fylla diskmaskinen. Hurra för mig!! =)
Att jag sen har ont nu eftersom allt jag gör påverkar även vänster arm är inte så kul, men det är så det är. Jag måste ju göra nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0