Lugn helg?

Just nu i mitt liv är lugna dagar inget ovanligt. Det händer inte så värst mycket. Jag KAN INTE göra så mycket helt enkelt. Denna helgen var vi en sväng hos "grannen". "Grannen" är svärmor och hennes sambo. I fredags kväll fick jag ett facebook meddelande där svärmor frågade om vi ville komma och äta. Vi hade inte ätit än då så vi tackade ja och åkte dit och åt och kollade på Let´s Dance. Sen i lördags åkte vi iväg och kollade lite på ett second hand ställe. Där hittade jag en mortel. Jag har velat ha en sån ett tag så det var perfekt. Bra pris också. Sen blev det middag och melodifestival hos "grannen". Vi sov över där och på söndagens förmiddag satt vi ute i paviljongen och njöt av solen. Efter att ha varit hemma och duschat åkte vi till en kompis till min älskling för att hälsa på i deras "sommarhus". Han och hans fru har precis fått en liten pojke. En söt liten sak.
När vi skulle åka därifrån gjorde min kära man en för snäv sväng och vi hamnade till viss del i ett dike. Som tur var var det precis utanför deras tomt så R kunde hjälpa oss loss. Jag var inte till någon som helst nytta. Förbjudet för mig att göra nåt sånt just nu. Vill ju inte göra skadan värre. Sen var det dags för barnkalas i Sollentuna. En liten ängel som precis fyllt 4. Ja, ängel och ängel.... Jodå, hon är en supergo unge. En av mina favoriter! Oftast en ängel men ibland en riktig liten  buse. På hemvägen sen bjöd maken på kinamat. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0