Födelsedag!

Ja just det, jag fyllde ju år i lördags! Det var en helt ok dag. Hade inte förväntat mig något speciellt. Vet ju som jag sagt tidigare, inte vad jag vill när det gäller den dagen. Jag fick ett Wii Fit Plus av min älskling. Det hade jag sagt vid något tidigare tillfälle att jag skulle vilja ha. Dags att börja "fitta" igen! =)
Han kom också och sjöng för mig på sitt eget lilla sätt. Han e för go.
Sen åkte vi in en sväng till Uppsala. Gick en runda bland loppisstånden på Vaksala torg och sedan blev det "lufka" på ett fik vid svandammen. Sen gick vi och satte oss och njöt vid fyrisån och då ringde min lillasyster. Jag tror hon sa att jag var gammal ungefär sju gånger under samtalet. Hon är 10 år yngre än mig så hon gillar att kalla mig gammal.
På seneftermiddagen åkte vi hem till svärmor som hade gjort tårta. Hon tycker att man måste fira när man fyller år =).
Min svägerska och hennes familj kom också dit. Till middag blev det oxfilé! Gott gott gott!
Jag fick Hello Kitty grejor bl a . =) Barnsligt förtjust i Hello Kitty!
De sjöng för mig och jag blir så generad när det gör det men jag uppskattar det verkligen.
Det var en lugn, trevlig födelsedag!
Tack vare Facebook så hör ju folk från när och fjärran av sig och grattar, vilket är trevligt.
Något jag kan sakna ibland dock är telefonsamtalen och korten. Inte bara när man fyller år utan annars också. Jag är själv ruskigt dålig på både telefonsamtal och att skriva brev/kort. Det är ju internet som gäller nu. Elektroniska vykort eller meddelanden. Sms blir det en del. Men det istället för att ringa och prata...
Summa sumarum... Jag är ett år äldre. 37. Närmare 40. Ångest?! Njaeo.... kanske.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0