Marie Fredriksson

Jag tror det var när jag fyllde 20... fick en present av min bror. En CD med Marie Fredriksson. Jag blev en aning förvånad för jag hade aldrig lyssnat på henne. Jo, alltså... jag hade säkert hört henne någon förut men det var inte så att jag var ett fan och lyssnade på henne. Roxette hade jag lyssnat lite på men.... Hur som helst hade min bror fått för sig att jag gillade Marie Fredriksson. Eftersom jag nu fick CD:n så lyssnade jag på den. Tyckte jättemycket om den.

Idag fick jag för mig att lyssna på något jag inte lyssnat på på ett tag så det blev till att ta fram en spotify-lista med Marie Fredriksson. Så, nu sitter jag här och njuter av hennes röst mellan mina samtal.

Tack lillebror! Det gjorde du bra, trots att det var ett missförstånd! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0