Dag 06 – Min dag

Jag måste nog göra alla besvikna. Det har inte hänt något värt att skriva om idag. Jag vaknade runt tjugo i tio. Blev förvånad över att jag sov så länge. Hade inte väckarklockan på ringning, men hade förväntat mig att vakna runt åtta. Blev alltså mer än tio timmars sömn. Å andra sidan var jag väldigt utvilad när jag vaknade. Blev frukost och så vägde jag mig på mitt Wii. Visade sig att jag gått ner 3,2kg på en månad. Trevligt. Jag duschade, satt vid datorn en stund och sen var det dags för mig att klä på mig så det gjorde jag. Gick till bussen och åkte in till Uppsala för att jobba på UL mellan 14-20:30. Idag har jag suttit och svarat i telefon hela dagen. När arbetsdagen var slut åkte jag hem och nu sitter jag här i fåtöljen med datorn i knät och funderar starkt på att gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0