Sensommarförkylning

Jag brukar få en förkylning på sommaren. Den dyker oftast upp runt min födelsedag. Brukar vara frisk på födelsedagen, men vara förkyld före eller efter. Denna sommar har det inte varit så. Jag har mått bra. Tills i lördags kväll. Började må illa. Mådde illa även söndag, måndag, tisdag, onsdag och igårkväll dök så tjock i halsen känsla upp. Hade en släng av den i lördags natt också, men inte sen... Idag har jag ont i hela kroppen. Förkylningsvärk i huvud och nacke och näsan rinner. Tjock i halsen. Kanske feber, har inte kollat... svettas som en gris. Men jag tycker inte synd om mig själv för det. Konstaterar bara att det känns lite jobbigt. Trodde ju jag skulle slippa årets sommarförkylning, men nähä då, inte då.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0