semestern regnar bort

Måndag idag. Andra och sista semesterveckan. Hade planerat vara ute och dona i trädgården. MEN, vädret ville inte det. ÖSREGN!! Grått och trist. Men visst, min semester kan ju regna bort! Varför inte?! Jag är inte bitter! Eller??
Har en förkylningsblåsa i munnen som gör ont. Den sitter jättedumt så jag känner av den hela tiden. Synd om mig? Jodå.
Hur är det med axel/arm nu då? Jodå, det kan ni hoppa upp och sätta er på! 5 månader drygt sedan jag skadade mig. så fort jag gör något med armen så gör det ont. Inte alltid exakt vid det tillfället, men i så fall en stund senare. Synd om mig? Jodå! Givetvis. Men det finns andra som det är betydligt mer synd om. Armen sitter där den ska. Den fungerar (även om det gör ont). Det finns de som har det betydligt mycket värre.
Jag älskar min man!
Puss i ljumsken //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0