Dagsutflykt av det längre slaget

Det har ju inte varit så värst bra väder under min semester. Vi hade planerat att göra någon dagsutflykt, men vädret gjorde att vi inte kom iväg. Så kom torsdagen denna vecka. Det var sol! =) Efter en slö start frågade jag min älskling om vi inte skulle ta och passa på och åka iväg någonstans, lite sådär över dan lixom... Han sa "ska vi åka till Skåne?" Vi hade sett kommentarer på FB om fint väder där nere tidigare i veckan... Min man har aldrig föreslagit en tripp till Skåne utan det brukar vara jag som gör det... Sagt och gjort.... Klockan var strax efter 13 när vi bestämde oss. Han ringde till "grannen" för att be de passa Socker och jag ringde min syster och förvarnade. Klockan var 14:24 när vi satt i bilen och körde söderöver. Då hade vi både packat och kört och lämnat Socker också. Vet inte varför jag kommer ihåg exakt klockslag, men jag minns att jag tittade på klockan precis när vi körde. Spontantripp till skåneland!! I like!! =)
Måste sova nu dock, ska jobba imorgon ju.... Får skriva mer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0