mår dåligt = inte blogga

Jag har kommit på att jag inte bloggar när jag mår riktigt dåligt. Det gäller både fysisk och psykisk hälsa. För mig är bloggen lite av en dagbok fast ändå inte. MEN, jag vill ändå inte skriva FÖR mycket här. Vissa saker vill jag hålla för mig själv. Inte för att jag vill dölja något. Jo, just för att jag vill dölja något. Jag är ganska mycket "what you see is what you get" och rätt öppen om mitt liv. Tänker "varför ljuga".... Samtidigt så vill jag "skydda" andra. Vill inte börda andra med mitt liv. Mina problem är mina problem. Jag är dessutom superbra på att vara negativ mot mig själv i mitt liv och försöker därför låta bli att låta andra ta del av den biten.
Idag är det söndag och imorgon är det tillbaka till verkligheten som gäller. Min arm är inte frisk ännu, men bra nog för att kunna jobba och det känns bra. Ska bli skönt att träffa folk igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0