Ännu en helg till ända

Det har varit en lugn och avslappnad helg. Skönt. Sov tills jag vaknade. Utan väckarklocka. Skönt. Igår åkte vi till en väninna och hennes familj för att kolla in deras soffor. De ska inte ha kvar dem och då blev det så att vi köper dem istället. Mycket bra för både dem och oss eftersom de vill bli av med dem och vi "behöver" nya. Fick såklart bli massa gos med deras lilla son. Gäller ju att passa på när man är där. Jag ska ju inte bära/lyfta saker med min vänster arm, men man kan ju inte låta bli att lyfta upp/bära på en liten kille som vill bli gosad med. Hade på känn att jag skulle få lida för det i efterhand. Mycket riktigt! Idag har jag haft extra ont i armen hela dagen. Fast, vet ni vad? Det var värt det! Han e så himla go!
Idag när jag vaknade var jag duktigt seg i kolan. Vet inte varför och det tog ett bra tag innan det klarnade. Hade jag inte vetat bättre så kunde man trott att jag festade järnet igår med alkohol och sent i säng. Lustigt, jag drack inte en droppe alkohol och vi var hemma igår kväll runt 22:30 och då hade vi bara pratat lite hos min väninna och på vägen hem stannade vi på BK och åt för att sen softa på soffan när vi kom hem. Klockan hann i och för sig bli runt halv två innan jag kom i säng men sen sov jag till runt halv tio. Inte för lite sömn att skylla på heller alltså.
Annars har det inte hänt något idag. Tvättat (eller fått hjälp av maken att tvätta rättare sagt). När det var dags för middag så var maken sugen på köpmat och ringde "grannen" och frågade om de ätit. De hade de gjort. Istället för köpmat blev vi ditbjudna på mat trots att de ätit. Så, vi fick middag och så spelade vi lite yatzi. Nu tittar jag på en Harlequin film innan det är dags för mig att sova.

Vi hörs en annan gång... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0