Idag

Jag skulle jobba. Blev inte så. Vaknade, mådde sådär. En aning trött. Duschade. Sen.... kräääks!! Skit och helvete!! Har sen gjort det några gånger idag. Det "bubblar" i magen. Känns ingé kul det här. VILL INTE VARA SJUK! Vill ju jobba. När jag var yngre var jag sällan sjuk. Ju äldre jag blir desto oftare är jag sjuk. Larvigt!. Har ringt min man idag och sagt "kom inte hem, jag är sjuk".
Den enda lilla fördel jag ser med att ligga på soffan/ i sängen hela dagen är att jag kan se på True Blood. Har sett ikapp mig på säsong 1 och påbörjat säsong 2. I like streaming... =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch då! Hoppas att du mår bättre! Har ringt dig innan idag... Ring tillbaka när du känner dig bättre. Krya på dig! Kram

2009-11-23 @ 18:58:56
Postat av: Fanny

KRYA PÅ DIG! <3

2009-11-24 @ 19:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0