slår sällan fel

Maken är borta och vad händer? Jo, jag somnar på soffan och vaknar ett par timmar senare för att inse att jag missat att gå och lägga mig. Om han är hemma händer inte det för om jag somnar på soffan då så är han snäll och säger till mig att jag somnat och frågar om jag inte ska lägga mig i sängen istället.

Denna veckan känner jag att jag suttit fel hela veckan. Har nu otroligt ont i nacke och axlar.  Det kommer att gå över, men just nu är det inte så skönt.

Det här med att blogga.... jag är sjukt trött och ändå satte jag mig här för att skriva... friskt, eller nä?!

Gäspade just så att jag svalde halva rummet. Godnatt mina kära! Sov så gott (fast det gör ni säkert redan de flesta av er...) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0