solen är inte min vän...

Eller är det jag som inte är vän med solen? Idag satt jag ute i solen en timme, lite drygt, och nu är jag solBRÄND! Inte så nice. Jag borde i och för sig ha lärt mig vid det här laget att jag inte bör sola så mycket. SPECIELLT INTE UTAN ATT SMÖRJA IN MIG MED SOLSKYDDSFAKTOR FÖRST! Jag gör samma fel varje sommar... första gångerna jag är ute och solar så "glömmer" jag solskyddsfaktorn och således bränner jag mig också en del.... LARVIGT!!

Bärbar dator - I´m lovin it! It is da shit! =) Här sitter jag på en stol ute i trädgården på landet, hemma hos svärmor och bloggar. Gillar att inte nödvändigtvis behöva vara inomhus för att stilla min surfabstinens. =)

Nu ska jag återgå till att njuta lite mer av min första semesterdag!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0