Michael Jackson on my mind

R.I.P Michael Jackson!

Jag vet inte hur jag känner eller hur jag ska känna. Michael Jackson du har varit en del av mitt liv så länge jag kan minnas. I alla fall mitt musikaliska liv. Din musik har alltid funnits med mig. Du är den som jag aldrig valt bort då jag bytt artister att lyssna på. Minns fortfarande hur jag gömde mig bakom soffryggen första gången jag såg Thriller-videon på tv. Det är din musik jag kommer att minnas dig för. DU ÄR/VAR KUNG AV POP! Det är en stor förlust för musikvärlden. Såg din show för många år sedan och det var underbart. Jag  är så glad att jag haft möjlighet att se dig live.  

TACK FÖR ALLT DU GAV OSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0