Kan man operera bort halsen?

Jag vet inte vad jag ska tycka om min dag idag. Har jobbat hela dagen. Dock bara halva i telefon eftersom min röst inte höll. I mitt jobb så MÅSTE jag ha en fungerande hals/röst. Har haft problem förut och nu har jag då fått det igen. Jag har haft tur idag. Min chef var på utbildning så jag fick prata med hennes chef och då lyckades jag få till det så att jag fick jobba administrativt på eftermiddagen och efter att ha pratat med min chef efter hennes utbildning idag så har jag fått  extrem dispans. Jag kommer att få jobba administrativt imorgon också så att jag får vila halsen. Standard på företaget är annars att om vi inte kan göra vårt jobb så får vi gå hem, alltså sjukskrivas... Inte så kul alls. Jag har bestämt mig för att om jag är lika illa i halsen imorgon som jag varit idag så ska jag kontakta företagshälsovården. Kan ju inte hålla på så här. Nu ska jag i och för sig ha semester från och med fredag så.... MEN det hjälper ju inte om det är något fel på min hals.

Ikväll har vi varit på bio, maken och jag. Han fick bjuda på middag så bjöd jag på bio. Vi såg Star Trek filmen. Den var helt ok, men jag är ju inget stort fan direkt. Har väl sett några avsnitt i mitt liv. Älsklingen var som ett litet barn innan filmen. Han fick välja film idag och då blev det den. Helt lycklig! Kul att se =).
Har haft en trevlig kväll med älsklingen... Nu ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0