Home sweet...?

Så var man då tillbaka Sverige igen. Sitter i soffan hos lillasyster. Herrskapet har precis gått till sängs och det borde jag också göra snart eftersom jag är trött. Jag och syrran kom tillbaka från London idag. ÄLSKAR LONDON! ÄLSKAR ENGLAND! Skulle utan problem kunna tänka mig att bo där. Vi kom fram ganska sent i onsdags så då blev det endast till att hitta hotellet och checka in. Torsdagen tillbringade vi med att turista. Först Madame Tussauds, vilket var helt underbart, och sedan blev det en sightseeing-busstur runt i staden. Därefter blev det några besök i butiker. Vädret var helt perfekt. Lite lagom sol och varmt. Igår blev det en promenad i Hyde Park och besök vid Buckingham Palace för att se "changing of the guards". Mycket folk var det där och eftersom det regnade så hade folk paraplyer uppe och de skymde en del av det vi var där för att se, men men... vi fick sett det ändå. Efter det blev det lunch och shopping. Jag har haft ett par trevliga dagar i London med lillsyrran. Har varit jättemysigt också att träffa syskonbarnen. Flickorna är så härliga. Mina små älsklingar. Imorgon bär det av hemåt, tillbaka till Stockholm. Tyvärr blir det med buss. Tar lååång tid och är sååå tråkigt, men eftersom jag inte kunnat bestämma mig i tid innan och nu var ute i sista minuten så blev det det billigaste alternativet för hemfärd. Ja ja, det funkar det med... hem kommer jag ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0