Undrar över vissa människors intelligens och psyke

Idag hände en sak som gör att jag undrar över vissa människors intelligens och psyke. Det kom ett mail.... till ALLA på företaget. Mailet handlar om en kollega och det är inget snällt mail. Det är vuxenmobbing och förtal på högsta nivå och det gör mig fysiskt illamående. Vill inte och tänker inte gå in i detalj eftersom detta involverar någon annan och inte mig personligen. Den dag jag får veta vem som står bakom detta kommer jag att.... ja, vaddå?! Vet inte men förbannad är jag!

Fan ta er människor som behandlar andra på detta sätt och som inte är människa nog att ge sig själv till känna utan gör sånt här i det fördolda! Hat är ett starkt ord, men.....

HUR FAN ÄR MAN FUNTAD NÄR MAN GÖR SÅNT HÄR MOT NÅGON ANNAN? Det är en sak att tycka illa om någon och kanske, snacka lite skit bakom ryggen. Det är en helt annan sak när man gör så som man gjort i det här fallet.
SPÖSTRAFF ANYONE?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0