nya skor

När jag slutade jobbet idag kände jag för att shoppa lite. Gick in på  Ur&Penn som hade 50% rea. Gick därifrån utan att shoppa något eftersom jag inte kunde bestämma mig. Därefter blev det Lindex, Kappahl och Wedins. Alla hade lite reaprylar och även massor som inte var rea (precis som det brukar vara) men jag hittade INGENTING som föll mig i smaken. Modet som fanns i min storlek var sååååååååååååååååååååååååå tråkigt (kan få till fler ååååååån så tråkigt det var). Inget kul vårmode här inte... verkar vara en tråkighetens mellanperiod innan kul vår/sommar mode kommer.
Sen hittade jag Deichmans, en skoaffär. Relativt ny i Sverige. Helt ok priser och de har upp till minst storlek 42 på snygga damskor.  Lite som Skopunkten fast bättre.
Hittade två par skor. Ett par ballerina/gympadojja och ett par med liten klack. Jag är supernöjd. =)
När jag orkat ta kort på dem ska jag visa dem här.


Tjing och tjohej!


Kommentarer
Postat av: DITTE

har skoaffären någon hemsida? här i malmö finns skoaffären med stora sko nummer men utbudet är sådant som min mormor hade, alltså skitfula.



Kramar/DITTE

2009-01-28 @ 22:31:32
Postat av: Linda

Ditte: hittade en sida: homehome.php" rel="nofollow">http://www.deichmann-sko.se/se/deichmannhomehome.php

testa den.

Kram

2009-01-29 @ 06:43:33
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0