konstigt med drömmar...

Del av nattens dröm/mar.
En bekant/kollega frågar om jag vill flytta in hos henne. Inte som kompis utan vi skulle vara ett par. Hon berättar att hon är förälskad i mig. Tydligen tackar jag ja till detta och berättar för mina föräldrar att jag ska flytta.
Senare ligger jag på ett transportband med min lillasyster. Jag håller på att åka av och får tag i något som hänger från taket för att svinga mig tillbaka. Samtidigt ropar jag på mamma och pappa att de behöver rädda mig. jag lyckas, efter många om och men ta mig upp på bandet igen och jag och syrran åker vidare ut genom en öppning. Hon tycker att jag är klantig och så pratar vi om att jag ska flytta.
Sen är det tomt.. minns inte mer

Tjejen jag drömt om är inte gay. Hon har precis blivit sambo med sin kille. Jag förstår inte varför hon dök upp så där i min dröm....

Ska jobba idag och hela helgen sen.... hai å go'bay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0