världen konspirerar emot mig.

Var på väg att gå till jobbet... MEN...
Har ju problem med halsen och HOSTAN från helvetet. Precis när jag ska till att gå så kommer hostattacken som gör att jag hostar loss bh-bandet och som gör att jag kräks. Inte så mysigt. Blev väldigt sur och bestämde mig istället för att det var dags att uppsöka läkare eftersom hostmedicinen man köper receptfritt inte hjälper.

Ifall ni undrar hur man kan hosta loss bh-bandet... Jo, jag har stor, tung byst och bh-bandet är av den varianten att det är av den avtagbara sorten. Det är en ny bh och den kändes väldigt bra. Satt skönt och kändes stabilt. MEN DENNA HOSTA!!!

Nu väntar jag på att vårdcentralen ska ringa upp mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0