så har ännu en helg gåt

Jag har inget att rapportera. Maken åkte till sin mamma i fredags kväll. Jag följde inte med då jag hade annat planerat för idag.
Mina planer gick om stöpet... Jag har ju varit sjuk mycket på sistone. Veckan som gått jobbade jag faktiskt även om jag haft kvar hosta och lite snörvel. Lite jobbigt att ha det jobb jag har när man hostar som jag gör... Behöver ju fullt fungerande hals/röst.
Min plan för idag var att vara med på en jobbgrej/fest. Såg fram emot det. Kände dock idag att jag inte skulle palla eftersom jag hostar fortfarande. Bestämde mig för att det var bättre att stanna hemma och vila halsen än att vara iväg. Bättre att kunna gå till jobbet än att festa... eller?

Har faktiskt ångrat mig en hel del hela dagen. Hoppas att det är kul för de som är där.

Funderar på att söka mig vidare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0