Hjärnan

Jag hade förträngt att jag skulle röntgas igen. Så fick jag ett brev häromveckan som påminde mig. Stod även att jag måste göra ett njurprov. Sen förträngde jag det igen. Så igår kom ett brev till. Kallelse till magnetröntgen. Nu är det alltså dags igen. Känns ju sådär... Resultatet kommer att vara att det inte finns något fel på mig. Det vore ju bra i och för sig, men det vore ju bra att få reda på varför jag har problem med huvudvärk.
Den senaste veckan har varit lite jobbig när det gäller huvudvärken. Jag brukar ju inte ha huvudvärk varje dag, men sedan i onsdags har jag haft skitont i hufvudet varje dag. I´m over it! Det får gärna sluta. Värktabletter hjälper till en viss del i korta perioder men inte tillräckligt. Dessutom har jag ont i min axel som jag fick en belastningsskada i. Att flytta är inte bra för mig. =) Kan också vara så att jag är så otroligt otränad att det är därför jag får ont. Sen är det ju som så att det inte blir någon träning eftersom jag har ont... Rund cirkel anyone??!!
Nåja, jag är vid gott mod....

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Hoppas att det går bra. Ring om du vill prata. Kram!

2009-12-17 @ 12:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0