Stödstrumpan = min new BFF?!

Fick en uppmaning på en kompis blogg... Hon tycker att hennes vänner är för dåliga på att uppdatera våra bloggar. Ok, jag tar åt mig.. det har ju gått några dagar sedan sist.

Funderar på det här med bloggande... VAD ska man skriva om för att ens blogg ska vara intressant nog för andra att läsa den? Jag har ju några som läser och det är jag glad för, men hur gör man för att den stora massan ska intressera sig och engagera sig i ens blogg? I och för sig var det nästan tänk att fungera som en ventil för mig när jag började skriva. Lite som en dagbok. Blev inte riktigt så. Skulle inte kunna skriva ner exakt hur och vad jag tänker om vissa saker och personer. Finns nog en del som skulle bli ledsna då och jag vill ju inte hamna i konflikt med någon. Mamma brukade säga att jag är så snäll så jag är dum... Hur man nu ska tolka det?!

Nåja, åter till min rubrik! Jag har sedan tonåren haft "problem" med att mina vader och framförallt fötter svullnar upp. Denna sommar har jag fått nog eftersom det har varit så varje dag. Mina ben har känts väldigt "stumma" och trötta. Har haft lite ont och det har känts obehagligt. Har hört att man ska använda stödstrumpor, men inte fått för mig att köpa några så var jag och maken på Clas Olsson nyligen och där hade de realådor. Där hittade jag stödstrumpor. Tänkte att jag då skulle passa på så jag köpte två par. DET VAR DET BÄSTA JAG GJORT! =) Även om viss svullnad fortfarande uppstår så känner jag mig inte stum och trött i benen längre. Dock innebär det ju att jag nu (även om det är supervarmt ute) använder dessa varje dag (jag tvättar dem givetvis). Kan dock säga att jag hellre är lite varm om fötterna än att jag känner mig stum och trött och har ont.

Nåja, nu åter till dagen!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack o bock! Duktig flicka med uppdatering! :D

2009-08-12 @ 11:26:32
Postat av: Ninni

Hej.

Vet inte om du vet, men det finns att köpa på apoteket som passar dig utmärkt. Man tar måttet runt vaden på det tjockaste stället och det smalaste så vips med de måtten får man en strumpa som passar en utmärkt!! Har man de besvären e det jätteskönt med stödstrumpan. Kram

2009-08-13 @ 17:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0