.... och med aprilsintåg kom också våren?

Gillar solljus och lite värme. Gör att jag genast känner en förhöjd livskvalitet. Allt blir så mycket lättare.

Idag är jag ledig. Skönt. Imorgon är det jobb igen, är min jobbehelg.

Sökte ett jobb som jag inte fick! Trist, men what to do? Jag har ju ett jobb redan så världen går ju inte under...

Ska strax hoppa in i duschen eftersom jag ska åka och ta en fika med en kompis som jag inte träffat sedan hon var gravid (hade väl gått ungeför halva tiden då). Bebisen kom i höstas (okt/nov?) och nu ska jag få träffa lillflickan! Roligt! Gillar att träffa små barn. Kan mysa och hålla lite men sen lämna tillbaka! =)

Såg just en reklam för bello.se och såg där min kusins man i förgrunden. Han är målare..

Nej, nu ropar duschen högt efter mig så nu måste jag gå!

in a while crocodile....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0