trögstartad

På kvällen har jag en tanke, en plan, för vad jag ska göra när jag vaknar dagen därpå. Så långt känns det jättebra. Dock kommer ju problemet på morgonen när man vaknar och är trött fortfarande. Känner sig slö och omotiverad. Som idag, när jag vaknar och knappt kan ta mig ur sängen för att jag har så himla ont i ryggen. Det är ju inte så att jag då direkt känner att jag ska träna och göra annat vettigt. Jag vill träna, men jag har ont i ryggen och bara tanken på träning just nu känns jobbig. Kanske borde köpa ny madrass. Tempur, kanske....  Nu har jag iallafall en maskin tvätt i gång.  SKA träna och laga mat idag, men det får bli om en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0