motarbetas jag av universum??

Jag är sjukskriven 4 dagar denna vecka och 4 dagar nästa vecka. Detta för att jag arbetar med mig själv. Har vetat om detta i flera månader att jag skulle det nu och jag har verkligen sett fram emot det. Måndag till onsdag var verkligen givande.

Jag vaknade upp i går och mådde inte så bra, men åkte iväg dit jag skulle ändå. Tyvärr blev jag sämre igår eftermiddags/kväll och idag är jag super dimmig i huvudet och jätteförkyld. Problemet då blev att jag inte kunde åka dit jag skulle eftersom vi fått veta att vi inte är "välkomna" om vi är dåliga. detta för att vi inte ska smitta någon annan i gruppen. Det är bättre om man är hemma en dag eller två och kurerar sig. Så.... idag är jag hemma! Kan inte andas genom näsan på grund av allt jävla snor.... Kan inte tänka klart för jag är "simmig" i hjärnan...

Men, bortsett från min "lilla" förkylning så mår jag bra nu. De här två veckorna kan bli några av de bästa i mitt liv. Det bästa jag gjort för mig själv.

Imorgon är det inbokat att jag ska gå på inspelningen av "Vem kan slå Fredrik & Filip". Kan bli kul.
"den som lever får se"

Kommentarer
Postat av: Publikansvarig F&F

Klart det blir roligt!!

Sen är de sånt som händer, universum är verkligen inte emot dig. Det vet du. Det är bara så jävla synd att det hände.. Nåja, bättre lycka imorgon förhoppningsvis. Om inte annat så kan du ju gå till veckan :) Im voting 4 ya!



Ska bli kul att se dig imorgon!! KRAM!

2008-09-11 @ 15:43:23
Postat av: Anna HK

svar: klart där är karamellfärg i, hur ska det annars bli så grönt?? utan det gröna så smakar det inte alls som päronkaka =)

2008-09-11 @ 22:47:07
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0