leka i sandlådan

Helgen har varit rätt ok. Tog det lugnt, ensam hemma, på fredagskvällen. Maken på firmafest. På lördagen åkte vi, efter många om och men, ner till skåne. Lillsyrran och hennes blivande make blev överraskade med möhippa/svensexa. Det var mycket trevligt och de var två nöjda, men trötta människor jag träffade dagen efter.
Eftersom de bor på samma ställe som min bror och hans familj, fick jag ju även umgås lite med dem. Jag gosade med minstingen och lekte i sandlådan och gungade med hennes storasyster. Det var hur mysigt som helst.

Kommentarer
Postat av: Anna HK

Att leka i sandlådan är så härligt, man blir som barn på nytt! Kram!

2008-09-02 @ 10:25:43
URL: http://annahk.blogg.se/
Postat av: Ninni

Japp!! Tack för denna helgen!!

Hälsa Martään och tacka för i lördags....

Puss och kram!

2008-09-02 @ 20:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0