helgen i korthet

Fredag på jobbet. Stucken av en geting. Kort fredagspub på kontoret (blev väl ca 20 min för mig eftersom jag slutade sent). Hem med arbetskompis, käka middag och umgås.
Lördag, lite sovmorgon, en väldigt kort sväng till Åhléns city sen en sväng till Täby centrum där en sen lunch intogs. Därefter hem och hjälpte min kompis med håret och vi gjorde ansiktsmask. Käkade middag och tittade på film. Idag, lite sovmorgon och nu har det varit fotbad och dusch. Very nice...

Helgen har alltså (hittills, mycket kan hända...) varit trevlig... Har alltså sovit hos en kompis hela helgen... längesedan det hände.

Kommentarer
Postat av: Anna HK

Så mysigt att vara borta en helg =)

2008-09-10 @ 09:54:45
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0