när?

Jag har en fråga. När ska jag orka gå upp i så pass tid på morgnarna att jag hinner/orkar med min träning?
En fråga till. När ska jag hinna/orka träna när jag kommer hem från jobbet?

Alltså, jag gillar att träna, men jag är ju så trött och på kvällarna ska man dessutom hinna laga och äta middag. INNAN det blir för sent och det är dags att sova... Fattar NADA som vanligt. Får inte dygnet att gå ihop.
Nu sitter jag igen där jag inte ska... framför datorn.
Det borde ju vara att bara låta bli att sitta här och göra annat... men, att sitta här i 5-15 minuter spelar ingen roll för jag har inte 30 min till en timme till träning ändå..

Nej, hörrni.. Frukost tajm så att jag startat dagen på rätt sätt! Träning blir det ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0